Koordinator
Som koordinator kommer du att vara en central del av SUA:s dagliga arbete och stötta både ledning och projektteam i uppbyggnaden av SUA. Du kommer att ansvara för att planera, organisera och följa upp aktiviteter och projekt, samtidigt som du säkerställer att ekonomisk rapportering och administration fungerar effektivt.
Ditt uppdrag
Projektstöd: Koordinera och följa upp projekt och initiativ inom SUA.
Administration: Ansvara för löpande administrativa uppgifter, såsom hantering av avtal, budgetuppföljning och kontaktlistor.
Planering: Organisera möten, workshops och evenemang, samt säkerställa att alla detaljer är på plats.
Kommunikation: Vara kontaktpunkt för externa och interna aktörer och ansvara för projektteamets internkommunikation.
Dokumentation: Säkerställa att all relevant dokumentation är uppdaterad och lättillgänglig, inklusive protokoll och projektrapporter.
Ledningsstöd: Assistera SUA:s ledning med mötesplanering, dokumentation och rapportering.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av administrativt arbete och projektkoordinering.
Är organiserad och noggrann med en förmåga att prioritera och skapa struktur.
Har lätt för att uttrycka dig och trivs med att ha kontakt med många olika personer och organisationer.
Har en problemlösande inställning, gillar att ta initiativ och får saker att hända.
Har goda kunskaper i digitala verktyg för administration och kommunikation, projektstyrningsverktyg och digitala mötesplattformar.
Du behöver behärska både svenska och engelska flytande, då rollen innebär kommunikation på båda språken.
Ditt uppdrag
Projektstöd: Koordinera och följa upp projekt och initiativ inom SUA.
Administration: Ansvara för löpande administrativa uppgifter, såsom hantering av avtal, budgetuppföljning och kontaktlistor.
Planering: Organisera möten, workshops och evenemang, samt säkerställa att alla detaljer är på plats.
Kommunikation: Vara kontaktpunkt för externa och interna aktörer och ansvara för projektteamets internkommunikation.
Dokumentation: Säkerställa att all relevant dokumentation är uppdaterad och lättillgänglig, inklusive protokoll och projektrapporter.
Ledningsstöd: Assistera SUA:s ledning med mötesplanering, dokumentation och rapportering.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av administrativt arbete och projektkoordinering.
Är organiserad och noggrann med en förmåga att prioritera och skapa struktur.
Har lätt för att uttrycka dig och trivs med att ha kontakt med många olika personer och organisationer.
Har en problemlösande inställning, gillar att ta initiativ och får saker att hända.
Har goda kunskaper i digitala verktyg för administration och kommunikation, projektstyrningsverktyg och digitala mötesplattformar.
Du behöver behärska både svenska och engelska flytande, då rollen innebär kommunikation på båda språken.
Ditt uppdrag
Projektstöd: Koordinera och följa upp projekt och initiativ inom SUA.
Administration: Ansvara för löpande administrativa uppgifter, såsom hantering av avtal, budgetuppföljning och kontaktlistor.
Planering: Organisera möten, workshops och evenemang, samt säkerställa att alla detaljer är på plats.
Kommunikation: Vara kontaktpunkt för externa och interna aktörer och ansvara för projektteamets internkommunikation.
Dokumentation: Säkerställa att all relevant dokumentation är uppdaterad och lättillgänglig, inklusive protokoll och projektrapporter.
Ledningsstöd: Assistera SUA:s ledning med mötesplanering, dokumentation och rapportering.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av administrativt arbete och projektkoordinering.
Är organiserad och noggrann med en förmåga att prioritera och skapa struktur.
Har lätt för att uttrycka dig och trivs med att ha kontakt med många olika personer och organisationer.
Har en problemlösande inställning, gillar att ta initiativ och får saker att hända.
Har goda kunskaper i digitala verktyg för administration och kommunikation, projektstyrningsverktyg och digitala mötesplattformar.
Du behöver behärska både svenska och engelska flytande, då rollen innebär kommunikation på båda språken.
Ditt uppdrag
Projektstöd: Koordinera och följa upp projekt och initiativ inom SUA.
Administration: Ansvara för löpande administrativa uppgifter, såsom hantering av avtal, budgetuppföljning och kontaktlistor.
Planering: Organisera möten, workshops och evenemang, samt säkerställa att alla detaljer är på plats.
Kommunikation: Vara kontaktpunkt för externa och interna aktörer och ansvara för projektteamets internkommunikation.
Dokumentation: Säkerställa att all relevant dokumentation är uppdaterad och lättillgänglig, inklusive protokoll och projektrapporter.
Ledningsstöd: Assistera SUA:s ledning med mötesplanering, dokumentation och rapportering.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av administrativt arbete och projektkoordinering.
Är organiserad och noggrann med en förmåga att prioritera och skapa struktur.
Har lätt för att uttrycka dig och trivs med att ha kontakt med många olika personer och organisationer.
Har en problemlösande inställning, gillar att ta initiativ och får saker att hända.
Har goda kunskaper i digitala verktyg för administration och kommunikation, projektstyrningsverktyg och digitala mötesplattformar.
Du behöver behärska både svenska och engelska flytande, då rollen innebär kommunikation på båda språken.